Dyrektor i założyciel szkoły. Absolwent Politechniki Warszawskiej (Elektronika), Uniwersytetu Warszawskiego (Polityka i Zarządzania Oświatą), SGGW (Informatyka i Technologie Informacyjne), Uniwersytetu Warszawskiego Wydz. Pedagogiczny (Pedagogika).
Prywatnie ojciec dwójki dzieci, jego hobby to żeglarstwo i narciarstwo.
Świadomy tego, że dzisiejsza szkoła ma przygotować dzieci do zawodów, jakich jeszcze nie znamy, że rolą szkoły jest nie tyle przekazanie wiedzy, ale przede wszystkim rozwój kreatywności dziecka, uczenie uczniów jak się uczyć, budowanie postawy wiary w siebie, otwartości i gotowości na wyzwania w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej – Psychopedagogika Kreatywności oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka – Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna M. Montessori.
Dydaktyk, cierpliwy wychowawca, sportowiec, muzyk, propagator twórczej edukacji, metod aktywizujących w nauczaniu, współtwórca materiałów dydaktycznych.
Uniwersytet Warszawski, edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, pedagogika społeczno-wychowawcza, edukacja integracyjna i włączająca. Nauczyciel kreatywny, wykorzystujący aktywizujące metody nauczania, prywatnie uwielbiający turystykę górską, gotowanie i literaturę.
Ukończyła studia magisterskie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną oraz Integrację Sensorycznej. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in.: terapię ręki, TUS, I i II stopień EEG Biofeedback. Wygrała I miejsce w Plebiscycie Edukacyjnym ,,Nauczyciel na medal”. Prowadzi kółko teatralne, które cieszy się zainteresowaniem wśród uczniów i pozwala rozwijać się im na wielu płaszczyznach. Prywatnie lubi taniec i podróże w różne zakątki świata.
Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii na Uniwersytecie w Białymstoku, obecnie poszerzam swoją wiedzę na kierunku „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz zespołem Aspergera”.
Jest zwolenniczką nauki, która wychodzi naprzeciw potrzebom i umiejętnościom dzieci. Stawia na skuteczną komunikację, która przekłada się na wzajemne zrozumienie, naukę wiary w siebie i własne możliwości. ,,Cieszy mnie dziecięca ciekawość świata, ich chłonność umysłu. Prywatnie lubię spędzać czas z rodziną i czytać książki.„
Uniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wyższa Szkoła Humanitas: Edukacja wczesnoszkolna i pedagogika przedszkolna oraz edukacja plastyczna. Nauczyciel twórczy, kreatywny i nieszablonowy, doskonale rozumiejący potrzeby dzieci.
Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach pedagogika – edukacja przez sztukę oraz edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna.
Bliski jej sercu jest model edukacji i wychowania oparty na uważności, zaufaniu, wzajemnym szacunku, gotowości do pomocy, wrażliwości oraz odpowiedzialności za siebie, innych oraz otoczenie. Zarówno w życiu, jak i w nauczaniu, kieruje się zasadą, że poza otwartym umysłem i mądrością, liczy się przede wszystkim to, żeby być dobrym człowiekiem. Na zajęciach wykorzystuje swoją wiedzę, umiejętności i pasje, by poszerzać dziecięce horyzonty. Umożliwiając dzieciom kontakt ze sztuką, rozwija ich wyobraźnię, uwrażliwia, uczy umiejętności ekspresji i pokazuje, że różnorodność jest fajna!
Politechnika Warszawska, Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, zawodowo nauczyciel matematyki, prywatnie sportowiec (reprezentant Polski we frisbee, piłkarz) szachista, podróżnik
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Matematyk, fizyk, informatyk, nauczyciel posiadający szerokie kwalifikacje, wiedzę i umiejętności. Poprowadził wielu laureatów i finalistów konkursów kuratoryjnych, olimpiad ogólnopolskich z matematyki, fizyki, informatyki.
Ukończyła studia w zakresie edukacji artystycznej. Specjalizuje się w nauczaniu gry na fortepianie. Jej lekcje to również taniec współczesny, klasyczny i ludowy, śpiew i umuzykalnienie. Od wielu lat z sukcesem prowadzi zajęcia z dziećmi rozwijając w nich wrażliwość muzyczną i wydobywając ukryte zdolności.
Magister filologii angielskiej, lubi angażować uczniów w innowacyjne projekty, ćwiczenia typu drama activities and games, storytelling, etc. Na lekcji z Panią Małgosią można często wybrać się do Nowego Yorku, zwiedzać Londyn, uczestniczyć w ciekawych, wirtualnych wycieczkach.
Absolwent historii ze specjalizacją nauczycielską na Uniwersytecie Warszawskim. Od kilku lat nauczyciel historii i wos-u w szkołach podstawowych. Podczas swoich lekcji stara się, żeby historia nie kojarzyła się z zapamiętywaniem dat, ale ciekawą przygodą poznawania tego, jak wyglądałoby nasze życie, gdybyśmy urodzili się „x” lat wcześniej.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Lingwistyka Stosowana oraz Filologia angielska. Posiada doświadczenie w pracy z grupami w wieku od 4 lat wzwyż a także z osobami dorosłymi. Ma świetny kontakt z dziećmi, jej lekcje są dynamiczne, aktywne i wypełnione treścią. Nauczyciel komunikatywny i angażujący uczniów do pracy ciekawą formą i niekonwencjonalnymi sposobami prowadzenia lekcji.
Bienvenidos a nuestra escuela!
Aquí los chicos aprenden no solamente a hablar español, sino que también conocen la cultura y costumbres de España e Hispanoamérica.
Nauczyciel z pasją, który nie tylko uczy hiszpańskiego ale dzieli się z uczniami wiedzą na temat kultury i obyczajów Hiszpanii i Ameryki Południowej. Ma świetny kontakt z uczniami i potrafi zmotywować ich do nauki. Tłumacz przysięgły języka hiszpańskiego -polskiego (Colegio de Traductores Publicos – Cordoba/Argentyna) z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu języka hiszpańskiego.
Lubi biologię i ciągnie ją do probówek. Jest fanką hodowli w szkle i roślin owadożernych. Stwarza świat przyrody tak, by inspirował uczniów do poszukiwań. Lubi uczyć mapami myśli i notatkami graficznymi. Uczniów zabiera na spacery poza ławkę… np. na grzyby. W Koperniku tworzy KoperScience.
,,Odpoczywam patrząc na morze, parząc kawę albo wędrując w góry. Świat jest piękny!”
Absolwent biologii na SGGW. Ekspert ornitolog, autor artykułów naukowych, tekstów popularnonaukowych, scenariuszy zajęć i pomocy naukowych. Od kilku lat zajmuje się zawodowo edukacją dzieci i młodzieży, prowadzi również kolonie przyrodnicze i szkolenia z zagadnień edukacji przyrodniczej. Interesuje się naukami ścisłymi. Jego zajęcia są bardzo widowiskowe i długo pozostają w pamięci uczniów. Kto nie chciałby własnoręcznie wykonać wybuchającego wulkanu lub zobaczyć jak wygląda mały owad pod mikroskopem. Lekcje z Panem Marcinem to wstęp do wielkiej nauki.
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego, doświadczony polonista, rozbudzający ciekawość, aktywizujący, rozwijający u uczniów kulturę języka. Od wielu lat prowadzi teatr, z sukcesem wystawia szkolne sztuki teatralne. Wychowała wielu laureatów i finalistów konkursów kuratoryjnych, olimpiad ogólnopolskich.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, filologii polskiej (studia doktoranckie), nauczyciel języka polskiego od 2014 roku.
Na co dzień pokazuje swoim uczniom kulturę polską i światową, wykorzystując różnorodne metody pracy mające swoje źródła w nowoczesnej metodologii i dydaktyce, również w oparciu o wiedzę z zakresu neurodydaktyki. Jej lekcje są zajęciami, na których to uczniowie pracują aktywnie, dyskutują oraz współpracują ze sobą nawzajem budując przy tym relacje i zachęcając uczniów do samodzielnego poszerzania horyzontów oraz poszukiwania odpowiedzi.
Wszechstronny nauczyciel w-f, wychowawca, trener piłki nożnej. Ma świetny kontakt z dziećmi i młodzieżą.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika ogólna. Ukończyła Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA w Warszawie, Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, studia podyplomowe na kierunku – diagnoza, rewalidacja i terapia pedagogiczna z pedagogiką szkolną w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu oraz studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie. Doświadczenie zawodowe zdobywała realizując liczne projekty w MANZANA Fundacja Rozwoju Umiejętności Psychospołecznych m.in. prowadząc od ponad 12 lat zajęcia w szkołach podstawowych (klasy I-VIII) oraz szkołach ponadpodstawowych.
Absolwentka uczelni Janusza Korczaka, Wydziału Nauk Społecznych w Warszawie. Pedagog z dużym wglądem na ucznia, ich doradca i wsparcie w trudniejszych chwilach.
Prowadzi też nieszablonowe zajęcia edukacyjno – terapeutyczne rozwijające w dzieciach wyobraźnię, ciekawość, tolerancję i refleksję. “Teatr terapeutyczny – drama edukacyjna” oraz „animacja poklatkowa” to zajęcia na których uczniowie wcielają się w role, tworzą scenariusze, budują postacie i scenografię, robią zdjęcia, wykonują postprodukcję w programach graficznych, nagrywają i tworzą ścieżki dźwiękowe do filmów.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek polityka społeczna) oraz studiów podyplomowych na kierunku przygotowanie pedagogiczne. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W pracy z dziećmi ceni kreatywne formy spędzania czasu oraz kontakt indywidualny z uczniem.
Zajmuje się sprawami administracyjno – finansowymi w placówce. Absolwentka SGGW. Z zamiłowania propagator zdrowia i zdrowego jedzenia, pasją kulinarną dzieli się z uczniami, prowadzi zajęcia MasterChef w Koperniku.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z wykształcenia nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, posiada duże doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych, osoba kontaktowa, ciepła i komunikatywna.